És hogy milyen az autó? Korának megfelelően minden kockákból van, elvétve akadnak csak speciális alkatrészek. Kockákból van a váz, a kasztni, de még a komplett hátsó felfüggesztés is (a rugókat és egy összekötőt leszámítva), egyedül az első felfüggesztésnél találjuk meg a spéci gömbcsuklós villát és a hozzá tartozó elemeket.
Érdekes, hogy az autóiparban az utóbbi két évtizedben lezajlott fejlődés itt is érezteti hatását - ez az autó jóval nyersebbnek érződik, mint utódai. Ott van például a motor. Igaz, csak 4 henger van, de mekkora brutál nagy hengerek! A ház is nagyobb, mint egy későbbi V10-es. És ahhoz képest meglepően simán jár. A váltó háromfokozatú szekvenciális, és teljesen szinkronizálatlan - előfordul, hogy nem veszi be a fokozatot, mert éppen rosszul állnak a fogaskerekek. Meg az is, hogy kidobja azt a sebességet, amiben éppen volt. Szóval nem éppen egy kifinomult darab, cserébe azt az érzést adja, hogy ebben még volt technika, nem működik minden olyan vajpuhán, mint a későbbiekben. (Na jó, a 8880-ast legalább tolni nehéz, de a 8448-as tényleg vajpuha.)
A többit pedig meséljék el a képek. Itt pedig a szokásos videó:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése