2009. január 10., szombat

8458 Versenyautó III.

Jelentem, elkészült a nagy mű! A tisztogatást nem számítva kb. 10 munkaóra lehetett. Hiába, kezdek kijönni a gyakorlatból :) De most benn van a munkahelyemen, és mindenki megáll, ámulva, hogy mekkora, és mennyire menő.


Végeredmény: tetszik a készlet, főleg, ha belevesszük, hogy újkori árának harmadáért jutottam hozzá. Maga az autó nagyon nagy, még más nagy autókkal összehasonlítva is (hja, lesz több is!). Az építés végén elég sok idő ment arra, hogy nem funkcionális, de jól kinéző részeket tegyek az autóra, az egész vonalvezetéssel, az oldalsó dobozokkal, első-hátsó spoilerrel. Meg persze a motorházzal, ami esetünkben magában foglalja az egész hátsó traktust a pilótafülkétől a hátsó légterelőig, az oldaldobozokat is ideértve. Mivel az autó nagy, ugyanakkor nyúlánk, ezért minden igyekezet ellenére nem érződik túl masszívnak. A felfüggesztés például kemény, és gyakran az az érzésünk, hogy az autó többi része nyöszörög, nem pedig a kőkemény rugók nyomódnak. Viszont jó hír, hogy az egyszerű hajtáslánc miatt könnyen gurul előre-hátra.

Végeredményben tetszik, annak ellenére, hogy lehetne benne egy kicsit több technika. Cserébe igazán vagány, és mindenkit megfog elsőre. Szokás szerint még több kép a galériában.



2 megjegyzés:

  1. Most repülőben állnak az alkatrészek, de felveszem a listámra :)

    VálaszTörlés
  2. Wow, ez nagyon jól néz ki. Még mindig össze van rakva a repcsim, egy-két dolgot finomítottam rajta. Ha sikerül lefényképeznem, meg még időt is találnom, talán átépítem én is - tetszik.

    VálaszTörlés