Erre találták ki a speciális dugattyúelemeket. Az előddel elletétben sok különleges darabra van szükség: dugattyú, hajtókar, főtengelydarab, és persze maga a henger. A kisebb elemekkel az egész henger mérete 2x2 pöcök, ami jóval tömörebb építést tesz lehetővé - vagy ugyanannyi helyre jóval több hengert. Így már nincs akadálya akár egy V10-es motor megépítésének sem. Az elemek 1991 óta szerepelnek a kínálatban.
Ez a motor a 8458-as Ezüst Bajnok versenyautóból származik:
Más modellektől eltérően az egész motor könnyen kiépíthető az autóból, a baloldali kis fogaskerékkel kapcsolódik a hajtáslánc többi eleméhez. Ugyanez egy kicsit jobban szétszedve:
Több kép a blog albumában.
(x) Használt motor vásárláshoz kattints ide.
Bocs, mostanra olvastam végig a korábbiakat is :)
VálaszTörlésSzóval olyan volt a differenciálmű, mint a nov.9-i bejegyzésben van. Meg így a képeket nézve azt hiszemn, inkább csak két hengeres volt az a traktor.